PI MANAGEMENT SP. Z O.O.
Dla 300-pokojowego hotelu AC by Marriott, zlokalizowanego przy krakowskich Błoniach, poszukujemy osoby na stanowisko:
GUEST RELATION & QUALITY MANAGER
Cenimy osoby lubiące kontakt z ludźmi, nastawione na nowe wyzwania i potrafiące szukać rozwiązań w przypadku pojawienia się problemów.
Na stanowisku Guest Relation & Quality Manager będziesz odpowiedzialny/a za zapewnianie profesjonalnej i wyjątkowej obsługi oferowanej naszym Gościom.
Praca na tym stanowisku to ekscytująca przygoda, ciekawe wyzwania i możliwość poznania od podszewki standardów obsługi sieci Marriott.
Twoje zadania:
- administracyjna obsługa procesów zarządzania jakością, zgodnie z standardami sieci Marriott
- reprezentowanie hotelu w relacjach z gośćmi indywidualnymi i partnerami biznesowymi
- aktywna rola w powitaniu i nadzorowaniu pobytu gości VIP
- wdrażanie standardów jakości w dziale F&B i nadzór nad ich realizacją
- uczestnictwo w audytach jakości, oceniających zgodność poziomu świadczonych usług ze standardami operacyjnymi marki
- ścisła współpraca, z działami operacyjnymi, w zakresie wprowadzania nowych projektów
- odpowiadanie na opinie o hotelu
- wspieranie organizacji i koordynacji imprez
Nasze wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelach sieciowych
- umiejętność budowania wyjątkowych relacji, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- terminowość, sumienność i umiejętność skupienia się na detalach
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę
- dodatkowe świadczenia (prywatną opiekę medyczną, karta Multisport, imprezy integracyjne)
- komfortowe warunki pracy
- wsparcie w rozwoju poprzez system szkoleń wstępnych, językowych i zawodowych
- dynamiczne, inspirujące środowisko pracy
- kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi
- szansę rozwoju zawodowego w spółkach Portfela Inwestycyjnego