
17 kwi Jak wykorzystać czas, gdy obiekt jest zamknięty podczas koronawirusa
Posted at 07:49h
in Blog
„Rozporządzenie dotyczące zasady bezpieczeństwa w trakcie pandemii koronawirusa, do odwołania, zmusiło hotelarzy do zamknięcia obiektów. Brak gości w hotelu nie powinien jednak równać się z zaniechaniem kontaktu z nimi. Dowiedz się, jak podtrzymać cenne relacje z gośćmi i przygotować się na ponowne otwarcie.
Każdy kryzys kiedyś się kończy, dlatego, mimo trudnej sytuacji, warto trzymać rękę na pulsie. Co to powinno oznaczać dla hotelarzy?
- utrzymywanie stałego kontaktu z gośćmi – pielęgnowanie dotychczasowych relacji, nie dawanie gościom szansy na to, by zapomnieli o obiekcie,
- skupienie na potrzebach gości, którzy chcą anulować rezerwację, w tym proponowanie im innych opcji,
- przygotowywanie się na ponowne przyjęcie gości.” – Treść artykułu Damiana Józefowicza – Profitroom
Poniżej znajdziesz konkretne wskazówki przygotowane przez specjalistów z Profitroom.