JAK WYKORZYSTAĆ CZAS GDY OBIEKT JEST ZAMKNIĘTY PODCZAS KORONAWIRUSA

JAK WYKORZYSTAĆ CZAS GDY OBIEKT JEST ZAMKNIĘTY PODCZAS KORONAWIRUSA

„Rozporządzenie dotyczące zasady bezpieczeństwa w trakcie pandemii koronawirusa, do odwołania, zmusiło hotelarzy do zamknięcia obiektów. Brak gości w hotelu nie powinien jednak równać się z zaniechaniem kontaktu z nimi. Dowiedz się, jak podtrzymać cenne relacje z gośćmi i przygotować się na ponowne otwarcie.

Każdy kryzys kiedyś się kończy, dlatego, mimo trudnej sytuacji, warto trzymać rękę na pulsie. Co to powinno oznaczać dla hotelarzy?

  • utrzymywanie stałego kontaktu z gośćmi – pielęgnowanie dotychczasowych relacji, nie dawanie gościom szansy na to, by zapomnieli o obiekcie,
  • skupienie na potrzebach gości, którzy chcą anulować rezerwację, w tym proponowanie im innych opcji,
  • przygotowywanie się na ponowne przyjęcie gości.” – Treść artykułu Damiana Józefowicz – Profitroom

Poniżej znajdziesz konkretne wskazówki przygotowane przez specjalistów z Profitroom.