SALE KONFERENCYJNE

W KRAKOWIE

EVENTY, BANKIETY, KONFERENCJE, SZKOLENIA I KAMERALNE SPOTKANIA BIZNESOWE

Wszystkie nasze oferty na organizację wydarzeń skrojone są na miarę Państwa potrzeb.

Nasz doświadczony zespół pomoże w organizacji eventu na każdym jego etapie.

Garni Hotellogo

Zorganizuj event na Kazimierzu — 1891 Garni Hotel

4 sale konferencyjne z wielofunkcyjnym zapleczem umożliwiającym organizację różnego rodzaju konferencji, bankietów i eventów firmowych.

 

  • Dietla Square: mieszcząca do 40 osób, światło dzienne, pełne wyposażenie multimedialne. Doskonale sprawdzi się przy mniejszych spotkaniach biznesowych, wigiliach firmowych, rozmowach rekrutacyjnych.
  • Miodowa Square: mieszcząca do 40 osób, światło dzienne, widok na zielone patio, pełne wyposażenie multimedialne. Doskonale sprawdzi się przy mniejszych spotkaniach biznesowych, wigiliach firmowych, rozmowach rekrutacyjnych.
  • Szeroka Square: mieszcząca do 40 osób, światło dzienne, widok na zielone patio, pełne wyposażenie multimedialne. Doskonale sprawdzi się przy mniejszych spotkaniach biznesowych, wigiliach firmowych, rozmowach rekrutacyjnych.
  • Meiselsa Square: do 230 osób, pełne wyposażenie multimedialne. Świetnie przygotowana pod organizację także innego rodzaju wydarzeń typu event czy bankiet do 140 osób.

ZAPYTAJ O PRZESTRZEŃ NA TWÓJ EVENT

+48 518 282 070

i.wyroba@garnihotel.pl

Konferencje tuż przy krakowskich Błoniach

AC MARRIOTT KRAKÓW

Do dyspozycji ponad 650 m2 powierzchni konferencyjnej.

7 wielofunkcyjnych sal konferencyjnych z możliwością podziału.

Sale od 20 m2 do 319 m2.

Każda z sal posiada:

 

  • dostęp światła dziennego oraz do tarasów
  • nowoczesne wyposażenie: zestaw wideokonferencyjny, mównica multimedialna, ekrany TV
  • możliwość transmisji live
  • możliwość kameralnych spotkań do 20 osób na tarasach

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

 

  • Oddział Kraków:

Ewelina Lubas – Cluster Leisure Sales Manager – e.lubas@pimanagement.pl – +48 572 570 262

 

  • Oddział Warszawa:

Agnieszka Gad-Giemza – Cluster Leisure Sales Manager – a.giemza@pimanagement.pl – +48 517 884 799

Martyna Uljasz – Cluster Sales Manager Corporate – m.uljasz@pimanagement.pl – +48 572 570 373

Kameralne spotkania biznesowe w królewskim wydaniu

 

THE CROWN HOTEL  – CENTRUM KRAKOWA

Strefa biznesu dysponuje dwoma salami wielofunkcyjnymi oraz Strefą 508.

 

  • Sala Incontro: W pełni multimedialna sala konferencyjna mieszcząca 20 osób. Możliwość aranżacji wnętrza – bankietowe, koktajlowe, szkolne lub kinowe.
  • Board Room: Ekskluzywna, wydzielona część naszego lobby baru, dzięki osobnemu wejściu i przeszkleniu pozwala na mniej formalne, jednak zamknięte dla nieproszonych Gości spotkanie.
  • Strefa 508: Prywatne spotkania na najwyższym poziomie. Wyjątkowa oferta, taras widokowy na dachu na wyłączność, doskonała kuchnia.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

 

gm@crownkrakow.pl

+48 517 882 589

 

 

TWÓJ EVENT W KRAKOWIE — WIELE MIEJSC — WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI!