21 lip Bezpieczeństwo: między hospitality a trenedem
Obserwując rezerwacje, wyświetlenia ofert i obłożenie, widzimy schemat wyborów turystów oraz ich tendencję do typowania obiektów informujących o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa. Choć trudno mówić o żelaznych dowodach, to jednak liczby nie kłamią. Obiekty, które postawiły na przejrzyste zasady przeciwdziałania pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, mają lepsze obłożenie w porównaniu z obiektami o niepewnym podejściu do tematu.
W branży hotelarskiej co chwila pada pytanie, czy wprowadzone kilka tygodni temu zasady bezpieczeństwa nadal są aktualne. Odpowiadamy: są atkualne i ma to sens – z perspektywy zarówno Gościa, jak i biznesu.
Każdy w firmie sprawdza po trochu, co w trawie piszczy, ale to Revenue Manger stoi na warcie. Przewidywanie trendów i dopasowywanie obiektów do oczekiwań potencjalnego Gościa to misja, której hotelarze wraz z Revenue Mangerami powinni podejmować się każdego dnia.
Obserwując rezerwacje, wyświetlenia ofert i obłożenie, widzimy schemat wyborów turystów i tendencję typowania obiektów informujących o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa. Choć trudno mówić o żelaznych dowodach, to jednak liczby nie kłamią. Obiekty, które postawiły na przejrzyste zasady przeciwdziałania pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, mają lepsze obłożenie w porównaniu z obiektami o niepewnym podejściu do tematu.
Poniżej znajdziecie rozwiązania, które wdrożyliśmy w naszych apartamentach i nowo otwartym hotelu. To nie tylko normy, które sobie wyznaczyliśmy i standardy dające certyfikat bezpiecznego obiektu, ale i trendy, na które Goście chętnie zwracają uwagę.
-
- Wysokiej jakości środki chemiczne. Współpracujemy z Ecolab i ufamy ich produktom. Postawienie na dobre środki oszczędza czas i doskonale chroni, a w ogólnym rozliczeniu przynosi zysk finansowy.
- Ozonatory i sterylizatory UV. W artykule Ozonator: Jak funkcjonuje i co to oznacza pialiśmy o zaletach i wadach ozonowania pomieszczeń. Ostrożnie dobieranie sprzętu i poznanie potencjalnych zagrożeń pozwala lepiej przystosować obiekt do procesu ozonowania. Chemiczne czyszczenie nie wystarczy – wirusy i bakterie są silniejsze niż myślimy. Jeśli możemy pozbyć się ich w 99,9%, to robimy to.
- Szkolenia personelu. Każdy wie, że ręce myć trzeba, a wspólne przestrzenie mają lśnić. Standardy to jedno, a egzekwowanie ich to drugie, dlatego szkolenia personelu z zakresu ochrony, przeciwdziałania pandemii i obsługi niezbędnego sprzętu uważamy za obowiązek.
- Płyny dezynfekujące. Jest to konieczność, która stała się standardem. Na długo po pandemii mile widziane będą przestrzenie publiczne, w których środki do dezynfekcji są dostępne dla wszystkich. Choć ceny antybakteryjnych płynów niebotycznie wzrosły, to sposobów na nie jest wiele – o bezpieczeństwo możemy dbać na co dzień.
- Pranie na najwyższym poziomie. Tekstylia są blisko Gości, więc stawiamy na więcej niż pranie. Współpracujemy z pralnią Arida, która posiada innowacyjny program do dezynfekcji z certyfikatem ECOLABEL.
Dbanie o czystość i bezpieczeństwo to nasze hospitality. Gość przyjeżdżający do obiektu nie sprawdzi gołym okiem, czy wywiązujemy się z niepisanej umowy, dlatego ten sam Gość sprawdza miejsce nim się do niego wybierze. Warunki sanitarne i gwarancja bezpieczeństwa są na pierwszym planie w czasach niepewności. Bądźmy fair i pamiętajmy, że chroniąc naszych Gości, chronimy również naszych pracowników i siebie samych.
O pracy i zaletach stałej współpracy z Revenue Managerem opowiemy w kolejnym artykule.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz wsparcia w swoim obiekcie – napisz do nas już teraz.
Masz pytania? Potrzebujesz wsparcia przy swoim projekcie?
Opowiedz nam o problemach z jakim spotykasz się w swoim obiekcie, a my postaramy się znaleźć sprawne rozwiązanie.